Until The Last Bullet
Until The Last Bullet is a unique combination of an FMV and rail-shooter game in which you navigate the winding halls of an abandoned factory, eliminating waves of bloodthirsty mutants using various weapons you find throughout the game. The dynamic gameplay is enhanced by short, humorous film clips featuring actors.
The main character, Billy, who previously enjoyed a carefree life, has found himself alone and facing the annihilation of humanity.
After weeks in hiding, he finally manages to escape his barricaded home and sets off into the unknown, accompanied by his crush from years ago and a neighbourhood veteran he hates.
One day, the girl ventures alone into a ruined factory full of mutants and disappears without a trace. Billy makes a heroic attempt to find his girl without a moment's hesitation.