Untitled Goose Game is a slapstick-stealth-sandbox, where you are a goose let loose on an unsuspecting village. Make your way around town, from peoples' back gardens to the high street shops to the village green, setting up pranks, stealing hats, honking a lot, and generally ruining everyone’s day.
You can now enjoy Untitled Goose Game with a friend, in a new two-player cooperative mode. Play through the whole game as two horrible geese, honking twice as much, teaming up to plan pranks, and generally ruining everyone's day, together.