Urban Flow
Urban Flow is a game about the subtle beauty of city streets filled with cars moving in perfect harmony. But such order does not happen all by itself - the city needs YOU to control the traffic lights and to make sure everything goes smoothly. That means no crashes, no jams. Everything will run perfectly - as long as you stay focused!
Immerse yourself in a beautiful, hand-crafted, low-poly world to discover the enormous satisfaction of watching the hundreds of tiny, colourful cars flowing through the streets – all while listening to the chill, urban music.
Over 100 levels, each with its own busy intersection. You have one job: operate the lights and keep it safe.
Play by yourself or with friends in scalable drop-in, drop-out local co-op mode for two, three, or four players!
Avoid accidents by paying close attention to special vehicles and to the other players. Special vehicles include the ambulance, which can’t wait for long, and the tank – which will plough through anything in its way.
Try our score-based Endless Mode or the Chill Mode - where you play for as long as you want, no rush and no score - only you and the music. Urban Flow is designed to be a great single player experience!
Discover various environments and weather conditions. Play with touch controls, Nintendo Switch Pro Controller or Joy-Con. Complete challenges and unlock rewards.