V-HUNTER PUZZLER DX
Hunt hordes of sinister monsters by outsmarting them with strategy and critical thinking in this engaging turn-based grid puzzler. Complete the levels in as few turns as possible and help V-Hunter defeat the evil vampire Alric!
Prepare for an epic journey where your wits and bravery are your greatest weapons!