VARIOUS DAYLIFE
In the year 211 of the Imperial Era, a new continent was discovered. Explore its every last corner as a settler of Antoecia, while living your life to the fullest in the city of Erebia.
VARIOUS DAYLIFE features over 20 job classes and more than 100 types of work for those jobs to perform. Since you’ll be able to increase your strength through physical labour or improve your magic with more mentally taxing tasks, you can shape your character how you see fit depending on your choice of work.
Choose what limited rations, items and camping gear you can pack in your bags as you leave the safety of the city to confront the unknown. You'll battle monsters, bad weather, and food spoilage out on the various frontiers of Antoecia. When the going gets tough, will you press onward, or retreat to explore another day? You’ll have to make these kinds of decisions as you trailblaze a way across the continent, where none have trod before.