If you're looking for your generic futuristic racer, look for it elsewhere - this game is not for the faint of heart! Impactful and challenging, VSR: Void Space Racing gives you the opportunity to fly through vast and diverse locations in outer space and prove yourself worthy of the first place!
Compete for the highscore online*. Unlock new colourful stages by completing single mode races. Challenge a friend in local multiplayer. Drift in space like there's no tomorrow!