Valis II
The side-scrolling bishojo action game series "Valis", which was first released in the 80s and gained popularity, celebrated its 35th anniversary in December 2021.
This title, "Valis II" reveals the truth behind all the mysteries of the first game and provides a new selection of weapons and armor.
This game provides six stages in total, each with their share of story cutscenes and gameplay action scenes.
The wicked king Rogles has perished. Having lost their ruler, the alternate dimensional world of Vecanti is ravaged by a war between Rogles' army and Emperor Megas' forces. After Yuko gets caught in the battle, Reiko guides her back to Vecanti.