Valis III
The side-scrolling bishojo action game series "Valis", which was first released in the 80s and gained popularity, celebrated its 35th anniversary in December 2021.
This title, "Valis III" offers a selection of visual cutscenes as well as three playable characters, each with unique fighting styles and magic.
The Spirit World and its population of demons face the threat of oblivion in hyperspace. To defend his people, demon king Glames invades other worlds.
When demon warrior Cham tells Yuko of the coming danger, they race to Vecanti. Yuko wields the sword of Valis into battle for the last time.