Valis: The Fantasm Soldier
The side-scrolling bishojo action game series "Valis", which was first released in the 80s and gained popularity, celebrated its 35th anniversary in December 2021.
Yuko Aso is an average high school girl turned a warrior of Valis. Her mission is to destroy Rogles, the ruler of Vecanti, and his four lackeys. She must also reclaim the five Phantasm Gems. The legend of the warrior of Valis begins here.