Vasilis
Vasilis, the main character, has lost her husband Peter in the rebellious city center. The city has plunged into chaos by constant riots, and almost every day something is burned or someone is killed.
Vasilis is a game which focuses on characters and story. It is divided into five chapters in which the player will deal with riots, cults, and cruel war events.