Welcome to an 80’s neon future inspired first-person cyber shooter.
The year is 2024 and you are Commander James Moses, a Space Ranger. Your mission: destroy the robot death army, rescue the Robodudes and save the world!
Select your weapon and use your skills to face down a tidal wave of rogue robots in this retro homage to classic Arcade shooters. Frantic gameplay, an array of loud and destructive weaponry - you must cheat death at every turn!