Venus: Improbable Dream
Born with a birth defect that he despises, Kakeru struggles with severe anxiety and depression. But when he's placed in the after-school music club as an attempt to coax him out of his shell, a world of new possibilities is reopened to him. It's here that he meets Fujiwara Haruka, a disabled girl with a shy disposition and a gift for music. As the two of them begin to connect, Kakeru remembers what it's like to yearn for friends, to be confident in himself, and most importantly, to have a dream.
Venus: Improbable Dream is an immersive visual novel experience focused on mental health and personal identity. Guide Kakeru’s decisions as he takes steps towards facing inner fears and reclaiming his life. Player choice affects how the narrative will progress, including special dialogue to discover for key scenes. Will you help Kakeru achieve something he never thought possible?