Vera Blanc is a mystery / detective game. Take on the role of Vera Blanc, a young and beautiful woman with an extraordinary power: the ability to read other people's minds! The game plays like a visual novel / adventure game with two endings for the mystery and a collection of challenging minigames.
In this episode, our heroine travels to a mysterious town in Germany deep in the Black Forest.
A serial killer is on the loose, and all leads point to a werewolf as the culprit!