Vera Blanc is a mystery / detective game. Take on the role of Vera Blanc, a young and beautiful woman with an extraordinary power: the ability to read other people's minds! The game plays like a visual novel / adventure game with two endings for the mystery and a collection of challenging minigames.
In this episode, our heroine travels to a mysterious town in Germany deep in the Black Forest.
A serial killer is on the loose, and all leads point to a werewolf as the culprit!
Vera Blanc is a mystery / detective game. Take on the role of Vera Blanc, a young woman with the ability to read other people's minds. The game is a mixture of visual novel and adventure game with a collection of challenging minigames, you can also play as a pure visual novel. In this episode, our heroine travels to a small village in central Italy.
The town's legendary ghost seems like nothing more than a quaint story, but a string of murders and suicides all point to the castle's ghost, and locals are getting scared.