Viki Spotter: Camping
We offer you an interesting game with a lot of puzzles in which you need to look for differences between two almost identical images. Do you think that they are the same at all? Then look closely and you will definitely see that the first impression is deceptive. The theme of the game is entirely devoted to camping and summer vacation, so it is sure to inspire you to new tourist achievements.
Together with the brave girl Viki Spotter you have to go to the world of wildlife to study it properly. You will see a lot of new and interesting, but in some images there are glaring inconsistencies. They are something you have to find, with it all your powers of observation. The game is great for children, thanks to its simplicity and nice graphics. In addition, children will be able to learn something new about the world around them. The game develops care and will help to spend time not only with interest, but also with benefit. A girl Viki Spotter will accompany you on the road and if you suddenly have difficulties - be sure she will help!