Viki Spotter: Professions
In this game you have to go on a journey into the adult world. Together with the brave girl Viki you will learn about what adults do at work. You will see a lot of pictures, but some of them are wrong and you have to find all differences. If any task will be too difficult for you - there is an excellent assistant in the person of the little girl Viki who will always find what is hidden from your eye!