VirtuaVerse
In a future not too far away, one Artificial Intelligence has prevailed over all other AIs and their governments. Society has migrated to a permanently integrated reality connected to a single neural network that continuously optimizes people's experiences by processing personal data.
Nathan, an outsider still refusing to comply with the new system, makes a living off the grid as a smuggler of modded hardware and cracked software. Geared with his custom headset, he is among the few that can still switch AVR off and see reality for what truly is.
He shares an apartment in the city with his girlfriend Jay, a talented AVR graffiti writer whose drones have been bit-spraying techno-color all over the augmented space in the city.
Waking up one morning, Nathan discovers that Jay disappeared overnight, but not before leaving a cryptic message on their bathroom mirror. Having accidentally broken his custom headset, Nathan is now disconnected and determined to find out what happened to Jay, but he soon finds himself tangled up in an unexpected journey involving Jay's hacker group and a guild of AVR technomancers.