Vitamin Connection
Prepare for a huge dose of fun in a microscopic world — either solo or together with a partner!
Step into the roles of Vita-Boy & Mina-Girl, co-piloting the Capsule Ship to wipe out vile pathogens from within the body of a host. Using innovative controls, you’ll zap down foes with your Vitamin Beam, brandish the ship's handy claw module, and twist and turn through colorful, maze-like environments to save the members of the Sable family — including the dog! — from an assortment of hazardous and increasingly wacky predicaments. Every stage also features variety-packed sub-games that will have you tilting, grabbing, and dancing your way to victory!
When playing together, coordination is key, as one player holds the Joy-Con controller vertically to move and shoot, and the other holds the Joy-Con horizontally to rotate and aim. Only by forming a connection and harnessing the vitamin power of Vita-Boy & Mina-Girl will you be able to stop the molecular menace!