Voice of Cards: The Beasts of Burden
After losing her home, she joins hands with a mysterious boy and sets out into the unknown.
But will it be the light of hope, or the darkness of despair that awaits them at journey's end...?
In "The Beasts of Burden", you can trap the monsters you defeat in cards and use them as skills in battle.
Enjoy a truly unique gaming experience from the minds of YOKO TARO, Keiichi Okabe and Kimihiko Fujisaka.