Voice of Cards: The Isle Dragon Roars
Voice of Cards: The Isle Dragon Roars is an RPG set in a world of swords and sorcery, told entirely through the medium of cards.
The story follows a self proclaimed hero as they set off to slay a recently awakened dragon, presented in the manner of a tabletop RPG and playing out through narration from the gamesmaster.