Voice of Cards Trilogy
Voice of Cards is a quirky series of RPGs where the whole world is depicted through the medium of cards.
The titles in the Voice of Cards series are styled as a tabletop card game adventure, as if you are there at the table, talking to the game master as you play through a fantastical journey.
During your adventure you will encounter sudden, random events, be faced with difficult decisions and occasionally win or lose battles with the roll of a die.
Overcome all of these and many more fiendish challenges as you follow intriguing stories of heroes and villains to their conclusions.
This product contains all three games in the series, and although they share a setting and atmosphere, the three stories are not related directly, so can be played in any order.
Enjoy a truly unique gaming experience from YOKO Taro, Okabe Keiichi and Fujisaka Kimihiko, the team behind the NieR and Drakengard series.