Voodoo Strikers
Each sport has a set of rules to decide how points are scored... but nothing about how player should behave… So, feel free to block the basket, stun the opponent, block their way or invade the opponent's field!
Imagine playing a sports game where every time you start a new game, you encounter a completely new terrain. No match will ever be the same again!. Adapt your strategies to the ever-changing terrain to become the ultimate champion!
Enjoy playing classic sports like soccer or basketball and also discover other cultural sports like Pelota Vasca or Ulama that are not so well known but just as fun! Create championships choosing the sports you like the most and show your skills!
This game consists of putting the ball through the opponent's metal hoop and is played with the hands... well, not in this case... Our friends have adapted it a bit to play... with the head... and huge wooden baskets!
A sport where players try to hit a small, yellow ball over a net, without hitting it too hard or too soft. It's like a beautiful dance, but with more shouting and the occasional racquet smash. And good luck finding that little yellow ball in the bushes.
Pass the ball to the field of the opposing team. In this case you can use the net both to bounce the ball and to climb on it with the help of the jumping mushrooms.
What? Have you never heard of Ulama? Listen and enjoy. A traditional game in the Mayan culture that is played with the hips! Invade opponent field with the ball. In Narona you also play with your head. A huge ring on the wall means that if you pass the ball through it you get 5 points! Frankly fun!