Vortex Attack EX
The galaxy is in danger with hostile ships swarming from the opening vortex. Blast the swarming hordes with huge variety of upgradeable ships. This frenetic arcade space shooter featuring worldwide leader-boards and intense local multiplayer mode will keep you playing until all ships are unlocked and galaxies saved.