Do you love money? You’re the newly appointed CEO of Vostok Inc. As a greedy, space-capitalist your ultimate goal is to make as much as you can.
Raise some start-up capital by twin-stick blasting enemies, asteroids and anything else that gets in your way; then embrace your new-found quest for moolah as you colonise, explore and exploit over 40 planets across six unique solar systems.
Battle your way through each new solar system, take down evil bosses, enjoy a thumping customisable synth soundtrack, then kick back, relax and let the moolah roll in to make you filthy, stinking rich!