There are 100 and more heroes for players to ally with, allowing them to combine the unique traits of multiple heroes and create their own powerful parties who will help them fight their way through the dead souls of Hell.
By summoning heroes, the player can engage in impressive battles where they daringly rout endless hordes of enemies. This feature will offer players a new form of exhilaration never before experienced in the "WARRIORS" series.
Note: This product is included in both "WARRIORS: Abyss - Hack'n'Dash Edition" and "WARRIORS: Abyss - Hack'n'Dash Ultimate Edition." Please confirm that you have selected the correct product before making your purchase.