There was an urban legend. Write your troubles down on a note. Hold it in your hand at midnight and pray. “God, please help me…” Then God will hear your plea and change your fate.
A young girl wakes up, groggy and in an unknown room. A talking dog appears before her and she becomes startled by his revelation: They are gods and it is their duty to change the fate of any humans that ask for their help. Letters appear in the mail and with pen in hand she begins her job.
WILL: A Wonderful World features a fantastical tale and cast. A quiet nerd stuck in a hopeless, one-sided crush. An impoverished artist who’s lost all hope and contemplates suicide. A rookie police officer who burns with justice and hopes for his first big case. A young woman desperately chasing her dream against all odds. Even a stray cat who would be satisfied with some dried fish to eat! You must guide their fates, find the links between the storylines and find the best path for all of those in need.