WORLD OF HORROR
The Old Gods are reawakening, clawing their way back into a world that’s spiraling into madness. In hospitals, abandoned classrooms, quiet apartments, and dark forests, strange appearances and unexplainable phenomena test the sanity of residents in Shiokawa, Japan. Is it chaotic retribution, or the machinations of beings beyond our comprehension?
Invoke dark rituals, uncover disturbing clues, and solve puzzles across multiple randomized mysteries. Each perplexing case unravels into a series of random encounters with nightmarish figures inspired by Japanese horror manga and H.P. Lovecraft..