WORMHOLE
In WORMHOLE, you're a giant space worm eating, shooting, dashing, and exploding your way through the cosmos. Warp through wormholes to navigate obstacles, refill your energy, and quickly find your next meal. This adrenaline-fuelled arcade action game features galaxies to consume, a stackable perk system, worms with cowboy hats, and a spooky chiptune soundtrack ripped straight from Dracula’s tape deck.