When an evil aging spell infects the garments of 8 beautifully medieval maidens, it falls to the legendary Uma Ninja to protect them. Using magic to miniaturize and face the diminutive demonic forces behind this threat, the Uma Ninja rush into battle for the sake of love and valor!
Waifu Discovered 2: Medieval Fantasy is a vertical shoot’em up experience that’s easy to play and addictive to master. Choose a hero and power up your ship as you blast through malicious monsters, collect gems and destroy infected clothing. Between stages, purchase items or permanent upgrades and listen to gossip from the mysterious shopkeeper. Then decide which maiden you’ll attempt to rescue next, perhaps discovering a few alluring secrets along the way.