Wand Wars is a fast-paced, top-down, magical sports game. Players ride brooms over ancient arenas, cast arcane spells and turn opponents into adorable chickens.
Hone your skills and uncover the magical universe of Wand Wars in Story Mode or battle your way through the unlimited chaos of The Trials. Play against up to 3 friends or the computer in 7 exciting multiplayer modes.