WAR-TORN DREAMS is a 2D Story-Rich, Side Scrolling Action Game, set in the wasteland of USA, plagued with constant war. Following the collapse of the economy, government, and society, you must brave heavily armed militia, lawless gangs, dangerous streets, desolate buildings and underground bunkers on your quest to escape this post-apocalyptic wasteland alive. The road to a new life is paved with danger, hope and constant reminders of everything that’s been lost.
You will engage in combating the gangs and militia in order to survive and may choose to help other survivors who are full of their own personal misery, hopes and dreams, where everyone is trying to see the next sunrise in this chaotic wasteland.