Welcome to Primrose Lake
Primrose Lake isn’t as quaint as it seems. A tragic past weaves its way through the very fibers of the town. When Jenny Carlyle hitches a ride with a stranger, it doesn’t take long for her to realize something is terribly wrong. It’s up to our players to uncover all the secrets hidden in Primrose Lake before it’s too late.