Western 1849 Reloaded
Back in 1849, when the West was Wild and gunslingers faced off on the street, gold was discovered in the sleepy town of Sunset Bluff. Like a coyote drawn to the scent of blood, the Quicksilver Bandits rode into town to seize the mines and establish the law of the gun. The helpless citizens have suffered, and now they're looking to you, their savior. Draw your weapons! It is time to clean up Sunset Bluff!
Western 1849 Reloaded is a captivating Arcade Shooter, that will take you through ultimate gunfights across various locations in the Wild West.