Wet Steps
Nature has endowed him with physical strength and charm, and good looks, thus he often faces all kinds of maidens aiming for his heart.
One fine day he notices a charming young girl Iris dressed weirdly who follows him mumbling some sort of magical words.
But what if these words aren't "love spells" and the concern of being stalked comes from where he least expects it?..