When Ski Lifts Go Wrong
It’s time to get carried away with the deliriously fun, bloody physics-based construction puzzler packed full of creative challenges, sports and bloody disasters!
In When Ski Lifts Go Wrong, you start in the rolling foothills and journey up to the jagged and exposed peaks. Puzzle over carefully designed scenarios to help every passenger reach their destination.
Construct various facilities and infrastructures such as chairlifts, gondolas, jumps, bridges and ramps to guide the riders across over 100 hazardous levels. Build increasingly impressive structures as you progress through the varied campaign using your materials wisely. Cutting corners will save money, but it may compromise passenger safety with hilarious consequences!
Jump into the fabulous role of a mountain resort engineer and master the ropes physics; learn the stresses and strains that will impact all the different types of structures that you’ll build. Change between Build Mode and Simulation Mode whenever you want.
Once you’ve mastered the slopes of When Ski Lifts Go Wrong, create your own in the easy-to-use level builder where your only limit is your imagination.
Share your proudest or most disastrous replays, figures and creations with the community via the Nintendo Switch Capture button.