When the Past was Around
When the Past was Around is an adventure point-and-click puzzle game about love, moving on, letting go, and the joy and pain of everything in between.
The game tells a bittersweet tale between a girl and her lover in a surreal world consisting of disjointed rooms from memories and time. With each gathered clue, solved puzzles, and unlocked door, the girl will find her way, unraveling the secrets between her and her lover, the secrets which she used to know.