White Girl
This game is a battle royal game which in-game time goes by in real-time. The main game mode is randomly matching world battle mode, but you can also play friend match mode if you want to play with friends casually.
By gaining cards called "piece of memory", you can update your girls and/or attack opponents' girls. As the girls get updated, their bodies gain various color. The colors are expressed in three values, which are "R", "G" and "B". The values themselves become the girl's status and her appearance.