Widget Satchel
You are Sprocket, an adorable ferret on a remote space station. Escape your playpen and make your way to the shuttlebay with the most stuff!
Widget Satchel is a thrilling adventure for one little thief, with fiendish puzzles, joyous platforming, and dozens of hidden collectables. As you stumble deeper though the station evading your human caretakers, you steal things like widgets and socks. And you stash them, because you’re a ferret.
But don't worry: You may lose some widgets (or your socks!), but Sprocket can't get hurt and there is no "game over." And nothing is blocking your path to the shuttlebay, so the game is only as challenging as you want it to be.
It's up to you: race though the station at top speed, or meander around knocking over piles of junk and hitting bots with your wrench. Or… gather up all your ferret-y determination to stash away each widget, discover every trinket, and try on all 30+ pairs of socks -- including a Nintendo Switch-exclusive pair of “Joy-Sock” that match your Joy-Con colors!
The more you play, the more of the game's 20+ unique “feats” you're likely to accomplish, and the more you’ll discover about the station, its human crew, and the Expedition they’re a part of.