But a park is not just for people. It's for animals too! Invite scaly, feathered and furry friends to your park and they will make it their home if they like it! Make your park hospitable to animals by adding trees, shrubs, and other natural elements to it. Some curious critters will come to check out your park attracted by certain facilities!
When you start running out of space, grab a pickaxe and make more land usable, also finding various materials in the process. These materials can be used to upgrade your facilities, or even make special items!