Take on the elements in Wildfrost, a tactical roguelike deckbuilder!
The sun has frozen over, succumbing to the Wildfrost. The town of Snowdwell and its survivors stand as the last bastion against an eternal winter... Build up a deck of powerful card companions and elemental items, as you battle to reach the Sun Temple and banish the frost once and for all!