Winter Games Collection
Dive into a frosty world packed with snow-filled challenges and chilly adventures designed to bring warmth and excitement to your cold winter days. From snowball battles to icy races, there’s something for everyone to enjoy solo or with family and friends.
Take on the leaderboard to see who can claim the highest score by challenging your friends in the multiplayer mode — up to 8 players can join by simply passing around one controller. With a delightful mix of arcade-inspired games like Tetrice, Polar Cross, Frostbreaker, and Winter Match 3, this collection offers countless hours of fun.
WINTER-THEMED GAME MODES – From high-speed bobsled relays to precision snowball throws, each game captures the festive spirit of the winter season.
MULTIPLAYER FUN FOR ALL – Play alone or with up to 8 players by passing a single controller — challenge your friends and set the highest scores!