Witch Rise
Witch Rise tells the tale of a sweet, innocent young girl who was turned into a piglet by the cruel Fallen Witch.
Now, our heroine must embark on a quest to overcome the curse and change back into to her old self again. During your journey you'll need to find the four magic staffs in order defeat the Fallen Witch, and thus recover your human body.
Explore a lush 3D world spanning across 4 different biomes populated with adorable 2D sprites.