Witchcrafty
Witchcrafty is a platformer with small metroidvania elements that immerses you in a world of magic. Something strange is happening in the Kingdom - the forests are filled with predatory plants, their peace-loving peoples have taken up arms against each other, and goblins were noticed in the deep mines. The little witch has to start her journey in search of truth and answers. Who is behind all these events? Should you trust strangers along the way? Who stole the Witch's mail?