Wizard of Legend is a fast paced dungeon crawler with an emphasis on dynamic magical combat. Quick movement and even quicker use of spells will allow you to chain spells together to unleash devastating combinations against your enemies! Unlock over 100 unique spells and discover powerful spell combinations! A wide variety of elemental spells allows you to create a hand best suited to your play style. Dive head first into the fray or stand back and let your minions do the work for you. The choice is yours!
Grab a friend and tackle the Chaos Trials together in Wizard of Legend's local co-op mode! Jump head first into the action in an all out offensive or strategically equip your wizards with spells and items that compliment each other's playstyle. The battle is not over when your friend is downed in battle. Defeat multiple enemies in a display of skill to grant your partner a chance to rejoin the battle!