Wobbledogs
Wobbledogs is a 3D pet simulation where you raise your own personal hive of rapidly mutating dogs, physically simulated all the way down to their guts! It’s a casual and chill sandbox experience for players of all ages who want to care for their very own virtual pets in a surprising, unique, and stress-free environment. The dogs start out relatively normal, but mutate and behave in surprising ways as the game progresses and their evolutionary lines advance.
The dogs in this game are physically simulated, which adds a layer of uniqueness to almost every action they take. Two dogs with separate body structures will experience the world in different ways. They also have unique personality traits that influence the types of behaviors they tend to run and govern how they interact with other dogs and objects.
Wobbledogs is meant to be enjoyable simply to passively observe, but it’s also rewarding to interact with the dogs directly, whether that’s petting them to relieve some stress, tossing a pup around to watch it tumble through the pen, or helping your canine companion get free after it wriggled itself into a particularly tight space. These dogs try their best, but sometimes they need a bit of extra help!