Wolf Simulator: RPG Survival Animal Battle
Wolf Simulator is an amazing game with spectacular hunts and alpha battles. Become a wild wolf, fight for new territories so that the wild world would know who is a real Alpha.
The main action of the game lays around realistic hunting of a variety of animals and beating the Alphas on each territory of the vast open world map. But be careful! Some animals might be very attentive, so you have to silently crawl to catch them.
You may also grow your pups which will help you hunt down big and fierce animals, like bears and even tigers! On the other hand, you simply can explore numerous stunning locations with your fellas, once they are grown ups.
You can choose different wolf skins, each with a little story to tell, according to your liking, or to the environment around you. Find realistic and fantasy wolf skins and enjoy their amazing looking.
The more you hunt - the more powers you gain. Upgrade your wolf while playing to make your gaming experience even more spectacular and entertaining.