Wonderland Nights: White Rabbit's Diary
The four nations of Wonderland meet every year to agree on shared policies and enact their various schemes against each other.
You are the White Rabbit, and your job is to organize the schedule. Every decision you make affects the destiny of Wonderland!
There are personal vendettas to resolve and enchantments hidden everywhere, and did someone mention the dreaded intruder known as Alice?
Each decision you make affects the destiny of Wonderland, and political intrigue is everywhere!