Woodle Tree 2: Deluxe
This time a new menace is taking over the Wood Lands with a black substance that is absorbing life and energy from all living creatures!
Will you be skilled enough to help Woodle in his quest to repel this enormous new evil force?
Explore the wonderful lands and find a way to restore balance in this new Open World Platformer Adventure with RPG elements.
Travel across immense forests and deserts, hills and seashores, from the highest mountains to the bottomless oceans as you meet new characters that will help in your own personal adventure while fighting challenging enemies.