Woodle Tree Adventures is an old school platform game with a catchy and unique art style! You will find all the classical elements from the '90s games and new interesting ideas.
Explore a total of eight worlds and save the lands with the magical water drops you'll find during your journey, bringing back peace and balance and finally becoming the New Hero!
The feeling of travelling around the world is refreshing and peaceful. If you want to relax, this is the experience for you since both soundtrack and art style give a serene tone to the game. Even if you’re not a fan of the genre, Woodle Tree Adventure is still worth considering just to witness the beautiful game world.