Word Search by POWGI
Word Search by POWGI includes more than 300 puzzles to keep you – and your friends – puzzling for hours!
Up to four can play*! Connect extra controllers, go online** or use local wireless multiplayer*** to solve the puzzle as a team – or compete for the best score.
Or just sit back and relax with immersive touch screen controls as you take on 27 different categories of puzzles at your own pace!
Play with the whole family and use the game as a fun way to practice spelling and vocabulary.
POWGI's word search puzzles are expertly hand-crafted for your enjoyment and are stuffed to the brim with words in every direction!